första gången

Idag vknade jag klockan 7 , jag hadde helt glömmt bort att jag skulle börja 5 i halv 10 så jag bestämde mig för att hänga med Cassie och Linnéa till 4-gott innan skolan. Vi var vid 4-gott kvart i 9 och fick vänta i 10 min på att dom skulle öppna och sen köpte vi lite godis och åkte tillbaks till skolan. Det va ingen vidare lång dag idag faktiskt rätt kul :D Vi började med tyska och sen hadde vi arbetspass och sist Sletna Jeans ( musik verksamhet) Så extrem kul att få spela igen:D
I
Efter skolan följde jag med Linnéa hem, vi chattade med HAsse aka Johan, Linnéa fick mig att dricka the och för första gången fick jag smaka efterlängtade tortelini xD det va faktiskt rätt gott men sen kom Linnéa och försökte tvinga i mig Brocolli -.- Nu har jag varit hemma och ätit och "snabbloggar" mig igenomdagen och ska byta om nu och åka till dansen... Skriver nog mer sen
Puss Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0