falska förhoppningar

Inte en dag kan gå i mars utan att det snöar ju.... ska inte mars vara första vår månaden???  Det är 2a mars  och det är reda snöstorm eller snöblandat regn fallande från himlen...
aja, har precis varit med pappa och köpt jeans sen fikade vi i hans jobbar bil, jätte mysigt :D Jag tycker verkligen om när jag o pappa hittar på något även om det inte är så jätte roliga saker, men jag uppskattar det verkligen. Nu är klockan 15.00 och man hör hesafredrik utanför och in genom dörren kom precis Ditte :D Vi ska hitta på något, men vad vet inte ens jag xD

Ha de bäst :D Emelie

Kommentarer
Postat av: ditte

"jag ser ut som Pettson" XD



Hahah :D

och Robin Giasler ska skrubba och slura golvet och äta vitlök :P

2009-03-02 @ 18:08:17
Postat av: ditte

skura*

2009-03-02 @ 18:08:48
Postat av: Emelie * duvetvem* till Ditte

jaou<3

2009-03-02 @ 22:22:07
URL: http://duvetvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0