3 mars

Har kommit hem från skolan nu :D En hel dag med bara Matte och NO för kunde ju inte vara med på gympan idag heller :(
Men jag menar, vad fan tänker dom med??? Man gör inte en hel dag med bara Matte och NO + en gympalektion det gör man inte.. Aja, ska no gå ut och träna på några danser eller kanske vara lite med Linnéa och Cassandra. Är inte jätte pigg på det med Linnéa och Cassie, jag kanske är lite petig men dom sa faktiskt inte ens hejdå. JAg tyckre på något vis att det är väldigt viktigt att man är hövliga mot varandra i en kompis relation.
Hoppas ni har haft en bättre dag :D puss puss Emelie


Kommentarer
Postat av: ditte

jao vad tänker de med...?

blir det nån sletna imorn? Fast jag vet inte om jag blir frisk tills dess men man kan ju alltid hoppas :) heh.

2009-03-03 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0