2009-03-09

Måndag idag och det betyder skolan. Jag kom ästan inte upp imorse, jag va ovanligt trött men till slut så kom jag upp och kom i tid till skolan.
Vi har bytt platser i klassen och jag sitter inte brevid Jesper längre, lite synd faktiskt eftersom det alltid va så lungt brevid han och roligt när det behövdes. Nu sitter jag brevid "emot" i klassen och det är inte fullt lika bra.
Imorgon har vi NO-prov på elektrisitet med kopplingar och sånt.
Har varit på scouterna nu och vi övad inför träyxan som är till helgen. Har inte anmält mig än men får se hur jag ska göra, jag vet att det alltid är kul på träyxan men funderar på att stanna hemma och bara ta det lungt.

Ha de bäst för nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon :D
Over and out, Emelie


Kommentarer
Postat av: ditte

men vaa? Ska du inte med på träyxan?!! :o

2009-03-10 @ 19:13:28
Postat av: sophie

vaa? har ni redan börjat skolan??!

2009-08-10 @ 20:05:01
URL: http://ananasjazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0