Marschträning

Har inte hunnit att blogga så mycket i helgen heller eller inte orkat. Men i fredags va jag med Louise och vi hade väldigt skoj :D tror vi va på frölunda eller så va det i torsdags :S I går så slappade jag hela dagen och gjorde ingenting rätt jobbigt faktiskt. Men sen vid 18 tiden gick jag ut med Linnéa och Lottie, vi hade kul XD.

Idag va jag på marschträning, alltid lika kul. Vi gick igenom sceneri 12, något som hette typ 35 S och 60-61. Det va första gången vi gjorde 60-61 eller första gången jag gjorde det. Asså det va så enormt "maffigt" riktigt kul och så kul att se på.

NI borde verkligen se oss spela, det är en upplevelse. JAg tror första spelningen äger rum på invigningen av Liseberg 2009.

Kommentarer
Postat av: ditte

Jag ska lätt se er på Liseberg ;D... och fota :'D muhahah (:

2009-01-26 @ 16:33:06
Postat av: Muffin

DU ÄR EN TYSKMUFFIN OCH ALLA VET OM DET! NEY!

2009-02-27 @ 23:05:36
Postat av: linneeaa

emelie bli frisk för fan! ;o

2009-02-27 @ 23:06:19
Postat av: Emelie * duvetvem* till Ditte

a du får komma och se oss på Liseberg... Om jag nu hinner komma ut,men vi hoppas på de bästa :D och när jag vet om jag klarat det och får va med o dansa så kommer datum upp för liseberg, om inte hela spellistan...

2009-03-01 @ 12:12:29
URL: http://duvetvem.blogg.se/
Postat av: Emelie * duvetvem* till Ditte

ohppas bara jag klarar uppdansningen så jag får vara med på spelningen :D Men så fort jag klarat så ska jag uppdatera om alla spelningar, som jag är med på iaf...

2009-03-01 @ 12:13:55
URL: http://duvetvem.blogg.se/
Postat av: Emelie * duvetvem* till Muffin

Ja jag är en tyskmuffin, men behöver alla veta detta?? Det kan ju skapa ett muffinryckte och de vill vi vel inte??

2009-03-01 @ 12:14:47
URL: http://duvetvem.blogg.se/
Postat av: Emelie * duvetvem* till linneeaa

a ska försöka, men är ju rätt frisk nu :D

2009-03-01 @ 12:15:23
URL: http://duvetvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0