Information

Jadå då får man ta och börja om igen -.-.. Men de tär alltid lika kul att blogga :D
Men som ni kanske redan vet så har jag fått väldiga problem med http://emeliegoesonline.blogg.se
det går fortfarande att gå in där men jag kan inte lägga upp några nya inlägg och det är precis som om att min andra annvändare har blivit raderad men att bloggen finns kvar... Mycket frustrerande.

Jag hoppas ni alla har haft en bra jul och nyår med massor av fina julklappar.

Det va ju väldigt jobbigt det här med bloggen eftersom jag fått in så fina vinterbilder. Men ni kan fortsätta att måla bilder, fast kanske inte vinter då. Men om ni målar bilder och skriver lite om den och berättar varför ni skickar in den så lägger jag upp den.

skicka bilder och frågor till [email protected]

Kommentarer
Postat av: ditte

kan det vara för hand också?

2009-01-04 @ 17:14:38
Postat av: Emelie * duvetvem*

Ja bara måla på :D

2009-01-04 @ 21:02:30
URL: http://duvetvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0