Göta Lejon

Dagen började med skola som vanligt. Det gick lite segt och det va idag 1 vecka sedan min hund Rex avlivades :'(

Efterskolan gick Linnéa med mig till fritidsgården för att öva lite ansiktsmålning. Mycket lärorikt xD
Sen när jag kom till biblioteket för att låna Twilight böckerna va det extrem lång kö på dom så bestämde mig för att skynda mig hem för att äta eftersom jag bara hade 35min på mig att äta, fixa mig och ta mig till spårvagns hållplatsen för att möta Linnéa. Vi åkte till flaggdansen och idag lärde vi oss dans nr 8 så vi har bara dans nr 5 kvar innan uppdansningen. Jag hoppas verkligen att jag klarar den.

vi har alltid så kul på Göta Lejon. Speciellt på pauserna xD

Fanny och så kan man se folks spegelbilder i bakgrunden xD

"typ" lilla Fanny och jag

och hur kom den dit??? BIL BIL BIL!!!!! -fråga inte, något jag har sakt hela dagen xD

Jag och söta Linnéa

Fanny is the shit och jag bakom henne.




och hur kom den dit???? BIL BIL BIL!!

IDAG SER DU UT SOM EN GET!

Kommentarer
Postat av: ditte

bil, bil, bil!

Car, car, car! Auto, auto, auto! 小汽車,小汽車,小汽車! samochód, samochód, samochód! coche, coche, coche! سيارة, سيارة, سيارة! αυτοκίνητο, αυτοκίνητο, αυτοκίνητο! automobile, automobile, automobile! машина, машина, машина!

Bil, bil, bil! XD

2009-01-14 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0