Utkast: Festen va ...

Festen va lyckad tycker jag :D men galna lilla Julia serverade oss först hamburgare och sen när vi va så mätta så vi inte fick i oss något alls
tar hon fram daimtårta, chokladtårta, kakor, typ 8 chokladkakor
vi fick väldigt stora ögon just då.

vid nio tiden gick vi ner och ringde på Patrik, ja hela tjej gänget. Vi frågade om han ville ha kundvagnsrace med oss och så va vi med han en stund.
Igår träffade jag Fanny i all hast, vi skulle igenkligen gått på bio men alla filmer va slut så jag träffade Cassandra och Linnéa istället vi köpte lite godis oh åkte hem, sen återträffades vi för att åka till slottsskogen. vi "lekte" på plikta och köpte pizza. FRåga oss inte varför, men ibland kan vi få för oss sånna dumheter.

Nu har jag precis kommit hem från skolan och hunnit få i mig en smörgås. Men ska rusa igen eftersom jag ska träffa Linnéa. Vi ska åka till stadsbiblioteket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0