Söötnooos

MIn älskade Cassandra best friends 4-ever and ever.... Fatta hur rörd jag blev när jag fattade att det största och värsta bråket du haft va med mig, älskar dig otroligt mycket gumman<3.

Du är sjukt söt fast du vill bara inte inse det. Som igår på gympan när jag typ skrek - Vem tycler Cassandra är sööt???? Och alla skrek jaaaa, och då menar jag alla!

Detta inlägg är tillägnat min bästaste, sötaste och roligast bästakompis Du är otroligt älskade ska du veta.

 Så fiiin är du <3

Du finns alltid där för mig när jag behöver dig,
du är den finaste personen on earth!
När min hund dog fanns du där ( du med Linnéa)
Och vi har alltid jätte kul med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0