SJUK, SJUK , SJUK...

Det är så frustererande att vara sjuk och inte få något gjort. Men idag har jag faktiskt gjort framsteg och t.o.m. varit ute med en kompis en stund. Imorgon blir det nog äntligen skola igen:D

Ska till Tandläkaren imon och laga ett hål.

Eftersom det är så många som tjötar om att jag borde blogga oftare så ska jag nog bjuda på lite bilder:D





Syskon 4-ever<3


Söötnosarna Linnéa o Fia inan discot i sommras -
saknar dig extrem mkt Fia<3 Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, och den kvällen med dig va så jävla bäst. Säger bara en sak - SKINHEAD!!!


Här har ni dom -Abenhardt och Ebenholtz


SKILLS! Dåligt med vitfärg annars är jag rätt nöjd eftersom jag gjort den själv i mitt egna ansikte.


Söötnos på tåget till Sthlm <3

Söt bild på Kevin när han va jätte liten och Krille när han inmt va fullt så liten <3

Malin och Jag i sommras. Så man såg ut på den tiden xD - Saknar dig o Alexandra extrem mycket, vi måste verkligen ses snart igen <3

Orkar inte lägga in fler bilder nu :D MEn några blev det ju...

XoXo Emelie

Kommentarer
Postat av: ditte

sen när gav jag dig tillstånd att ladda upp bilder på mig egentligen ? du kanske borde fråga innan...

2009-02-27 @ 19:01:51
Postat av: Emelie * duvetvem*

Men kom igen, det är en bild du inte tycker om som är jätte fin, bjud på den..... snälla (A)

2009-03-01 @ 12:09:41
URL: http://duvetvem.blogg.se/
Postat av: mango

vem e du?

2009-06-17 @ 14:09:23
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Katttään@pea

ååh! kan du nt berätta hur du gör den där sminkning en på bild 5 sneeellla!!<3 btw eelskar din bloggh!



2010-01-02 @ 19:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0