Öppethus

JAg va i skolan igår på öppethus.. Jag va rätt trött men det funkade la bra. Efter öppethus i skolan åkte jag och Linnéa till torget och kollade på skor, vi/ jag hittade ett par rätt snygga WARP skor. SEn hittade vi ett par extremt snygga vårjackor från race marine som vi nu måte ha.
Jackan från Stadium RCMN

Efter vi varit på torget åkte vi hem till mig och gjorde massor med saker och väntade på att Louise skulle komma hem, när LOuise kommit hem så gick jag o Louise hem till Linnéa som då hade gått hem och där hjälpte vi henne att städa lite snabbt och sen hyrde vi film och hade filmkväll hos mig :D
 Vi såg - Bekinde Rewinde och På Smällen.

Har förövrigt varit uppe ett bra tag nu och pappa gjorde en jätte god "omelett" Så fort som möjligt ska jag ringa Lollo så hon blir klar idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0