helg :D

Idag så hadde vi besök av någon från föreningen "mentor" som berättade om sin förening och vad dom jobbar med och jag ska dit på intervjuv och få en mentor :D Efter det hadde vi klassråd och det gick rätt bra och vi kom fram till en del bra saker. PÅ bilden tränade vi på självporträtt och sen hadde vi lunch och engelska, på engelskan hadde vi grammatikprov och det gick sådär. Sista lektionen va tyska och det gick bra idag :D Jag satt och jobbade med Fredrika<3 vi hann klart med allt så vi har ingen läxa :D Men tyskaläraren fick typ ett sammanbrott och börja nästan gråta.

Efter skolan va jag med Louise vi skulle träffa Tobias men han kom aldrig, så vi är rätt sura på han nu. Men sen kom Linnéa och vi gick hem till Louise en stund och spelade lite GH sen köpte vi godis och gick hem till mig och lyssnade på Playdio :D Extrem kul, först spelades Special D's låt face 2 face för mig och sen fick vi Kobojsarnas sång om ingenting ( remix) spelat för oss ( Jan-arnold)
 Nu har jag kollat på Snakes on a plane och ska gå och lägga mig snart. Min syster har Judo tävling imon och man vill ju hinna med och titta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0