elda och sätta upp vindskydd

Har kommit hem från scouterna nu, skönt att vara inne i värmen igen. Jag trodde verkligen att det skulle bli vår nu men nej det är iskallt ute och snö/slask. VI hade rätt kul idag på scouterna, men jag är la lite konstig som tycker det xD Vi satte upp vindskydd och eldade, Robin i min patrull va typ sjuk och Albin va sjuk så det va bara jag Lollo och Sandslott ( OC ) Först satte vi upp vindskyddet, snabbt, enkelt och frusna händer för dom som kan :D och direkt när vi äntligen slagit upp det så skulle vi ta ner det igen -.- och sen skulle vi göra upp eld, det är bra att öva på och kul när det inte är blött ute... Är de blött ute så är veden blöt och är veden blöt blir de fan inte kul. Vi försökte o försökte jätte länge sen hällde vi på tändvätska och då brann det en stund, sen la vi ner och hämtade torrt virke hälde på massa tändvätska och tände på, då fick vi äntligen litevärme :D sen fick vi grilla korv och gå hem.

Asså va inne på msn lite förut så började jag chatta med någon jag trodde va Rasmus men det va tydligen hans kompis Emanuel, asså om du läser det här undrar jag om det är någon som inte riktigt stämmer??? Så fort han fick reda på min ålder börja han skriva massor om att jag har idominsalva och puder på läpparna och hänger på donken.. Jag blev så jävla sur... Ja menar bara för min ålder ( strax 14) så blir man direkt stämplad som fjortis, jag kan erkänna att jag är fjortis men inte så att jag hänger på donken och använder massa idomin på läpparna, jag har ett liv iallafall och jag hänger inte på donken och använder inte idomin på läpparna.
IDOMIN SKA SMÅBARN HA I RUMPAN NÄR DOM KLAGAR PÅ ATT DET KLIAR!!

jaja, shit happens life goes on...
jag ska nog kolla på Project runway nu
xoxo Emelie

Kommentarer
Postat av: ditte

hmm... jag andvände typ idomin-läppsalva i 4'an eller nått xD

för att jag hade torra läppar, inget annat xD

2009-03-03 @ 14:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0