det var nästan två veckor sedan jag bloggade sist

så därför är det skönt att få blogga igen.
Jag har inte hunnit med att blogga de senaste 2 veckorna för att det har varit så mycket just då. Men nu sk jag försöka blogga igen. Jag har hunnit med att bråka men min bästa vän och vi har hunnit bli vänner igen och träffat nytt folk och söta killar :D

Förra onsdagen hade jag min första uppdansning, vi dansade upp dans 1,2,3,4,5,6,7,8,9 och 20 det gick rätt bra och jag klarade 6 av de 10 danserna vi dansade upp... Jag är sjuk just nu så jag vet inte om jag hinner bli frisk tills imorgon så jag kan va med och dansa upp 60-61 och dom jag inte klarade men jag hoppas det.

Igår va jag hos tandläkaren och det visade sig att jag skulle behöva laga ett hål som tur är att hålet va på tuggytan så det kommer nog inte göra så ont att laga det. Laga det ska jag göra på fredag.

Igår fick min kusin barn också :D Det blev en flicka, så jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart så jag kan va med på uppdansningen imorgon och hälsa på min kusin snart.


Kommentarer
Postat av: ditte

vi börjar 9 imorn...

krya på dig <3

2009-02-24 @ 21:41:38
Postat av: Emelie * duvetvem*

okej..

2009-03-01 @ 12:10:09
URL: http://duvetvem.blogg.se/
Postat av: Emelie * duvetvem*

och tack för krya oå dig saken XD

2009-03-01 @ 12:10:27
URL: http://duvetvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0