SPORTLOV!

Nu är det äntligen sportlov. Imorgon så ska jag vara med Cassandra älsklingen<3 och på söndag är det marschträning igen.

Jag har fått plats och ska gå på skrivarskola på lovet, ser fram i mot det. Undrar hur det kommer vara och om det är roligt. Jag , Cassandra och Linnéa fick dom sista platserna.

Det va faktiskt rätt roligt i skolan idag. Jag fick prova någon ny sak på tavlan som sparas i dator och sånt, rätt coolt.
Sen så hade vi bild och vi tränade på att måla karikatyrer. På bamba rasten gick jag och Cassie till willys och typ köpte chips och choklad XD Vi har iallafall haft vääääldigt skoj på rasterna också. Engelska lektionen va helt flumm. Vi skulle träna på att beskriva saker på engelska och eftersom jag sitter brevid Jesper så fick han ett rent helvete eller ett roligt helevet iaf och jag typ misstolkade alla kort och jiddrade med Gustav.
Våra kort som vi skulle beskriva slutade ihop tejpade under Jespers mössa xD



______________________________________________________________________________________________

 Bilder från igår -Cassandra i klassrummet<3

  - Jesper och hans nya hatt som också är mitt nya pennställ, mycket fyndigt.

 Tema arbetet är klart :D

  En tröött och osminkad Emelie :D

Kommentarer
Postat av: ditte

muu jag ser mig 8)

2009-02-08 @ 18:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0