Ibland får man bara nog...

Syskon bråkar, det hör till. Idag så blev det bara väligt fel imellan mig och in syster och jag fick helt enkelt nog och bara sprang ut ur lägeheten och började gå. Jag gick och gick och tänkte och tänkte. Tillsist blev jag så rädd för mig själv, jag började undra vafan jag höll på med så jag ringde pappa och frågade om han kunde hämta mig, han kunde inte hämta mig och jag hittade till en spårvagnshållplats och åkte hem. När jag kom hem bröt jag bara ihop, jag grät och grät hela tiden men sen rigde Linnéa och det blev lite bättre. Så nu sitter jag här och bara skriver, det kändes verkligen som om jag behövde skriva av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0